Kızlar iki gün önce doktoruma gittim sezeryan ile olacak doğumum muayene oldum çok büyümüş dedi daha 32 haftalıgız bundan sonra suyuna bakacağız azalma olursa 34 hafta bile olsa alırım dedi 38 haftayı beklememize gerek kalmamış dedi. Sizin bebişlern kilosu nasıl kafama takıldı erken olsun istemiyorum önemli olan sağlıklı olması