Merhaba hamileliğimin 6. Haftasındayım ve idrara çok sık olmasada çıkıyorum.. Daha önceden de muayenelerimde tüm doktorların söylediği idrar torbamın büyük olduğuydu.. Yalnız gebeliğimin başından beri idrara sıkışınca ve idrar yapma esnasında kasıklarıma ağrı giriyor.. Normal midir acaba önemsemeli miyim ??