Kızlar selam. 2018 yılında rahim ağzı yetmezliğinden 5 aylık kaybım var. Bu yılın ocak ayındada dış gebelik geçirdim iğne ile düştü. Üç hafta önce rahim filmi çekildim filmde tüple açık yazıyor sadece rahimde bir yerde yapışıklık yazıyor. Bugün doktora muayene olmaya gittim usg ile baktı histerskopi yapalım polip ise alalım yapışıklık ise açalım dedi. Ama dış gebelikten tüplerin geçişi güzel değil tüpleri alıp tüp bebek yapalım dedi. Raporda tüpler açık yazıyor neden böyle dedi😞😞😞😞😞😞😞