Kızlar 1 haftadır kabızdım tuvalete gittiğimde yapabiliyordum fakat 15 dk yı buluyordu hafif kanamalar oluyordu daha öncesinde basur vs yoktu ama bugün 2 saat tuvalette kaldım kayınvalidem ve annem imdadıma yetişti lavman yağlar vazelinler şuruplar ağlaya zırlaya zorla el yoluyla çıkarttık daha sonra da kendiliğinden çıktı.demem o ki 1-2 kez zorlandıysanız geçer diye düşünmeyin kayısı vs tüketin doktorunuza danışın ne yapılabilir.o kadar zorlandım ki genital bölgemdeki iç dudaklar su toplamıştı doktora gittim buz takviyesi yapıyorum . Göz ardı edilicek şey değilmiş 15dk kalmamız bile ilgi gerektiren birşeymiş :(( şuan oturamıyorum yatarken bile canım acıyor 32. Haftadayım şimdiden uyarayım sizi istedim