obirannee benim doktorum 3 lüyü yaptırmaya gerek yok zaten 4 lü de de aynı şeylere ve bir tane de başka seye bakılıyor dedi ve 3lüyü yaptırmadı canm
Ipek3427 obirannee anladım canım ya bende korkuyorum ama şuan gidecek durumda değilim şehir dışındayım kendi doktorumdan başka yere gitmek istemiyorum yaptırmıcam büyük ihtimalle
obirannee Ipek3427 önemli değilmiş zaten canım o sıkıntı yapma sen 😊 bende 2li ve 4lüyü yaptırdım sadece sende öyle yaptırırsın ..
obirannee Fatmayusuf bence var canım hepsi başka şeye bakıyor ama doktorum yukarda da dediğim gibi 4 ikr 3lü arasında bir tane daha biseye bakılıyormus gerisi aynıymış o yüzden direk 4lüyü yaptık biz