Bahriye06 ben ilkimi 20 haftadan sonra hissetim, luan ikinciye gebeyim, 17 nisandan bu yana hisediyorum, önceleri az az hafif hafif hissettim ne oldugunu bile anşamadan sonra hareketlerini, evet tekmelerini halen hissetmiyorum ama, hareketlendigini hissediyırum. Sende hissedersin inşallah herkeste farklı oluyor cnm, ben doktoruma bebegi hissediyorum dedigimde inanmamıştı, senin bebegin bu kadar büyümedi hissedemezsin filan dedi ama biz hissediyırduk