Deleted5544 öncelikle kafama takılan sorum Canan hanımla alakalı değil çok mükemmel bi doktor suan 22 haftalık hamileyim 1 yasında kızım var normal Doğum yaptım sancım iki gün sürdü açılmam zor oldu 7 cm açıklıkta doğuma alındım devlet hastanesinde Doğum yapmiştim şimdi daha yeni akrabam özelde Doğum yaptı omunda acilmasi olmayınca yanı benim gibi yavaş olunca hemen sezeryana almışlar ben böyle bisey istemiyorum tabiki benim ve evladımın cani tehlikeye girmediği sürece allah korusun sezeryan istemiyorum ben doktora soracağım soru su ACİLMASİ YAVAŞ OLANA NE YAPİYORSUNUZ ACİLMASİ OLMADİ İÇİN YAVAŞ OLDUĞU İÇİN SEZERYANA Mİ ALİYORSUNİZ DİYE sorucam çok çok önemli bisey olmadığı sürece sezeryan istemiyorum küçük bi bebeğim daha var o agrilari çekerken kizimla oğlumla ilgilenemicem o yüzden istemiyorum