Bebebebe kürtaj olduktan sonra beta hcg kaç olur ? kaç olmalı ? beş haftalıktı bebeğim. ve benim değerim hala 4 bin lerde. ne zaman sıfırlanır?
blueberyy00 Bebebebe bende 2 gün oluyor sanırım hala düşmedi çünkü gogus hassasiyetim devam ediyor beta düştükçe geçiyor belirtiler 2 kez kürtaj oldum yavaş yavaş düşüyor merak etme
Bsr_ozl Ben 13 haftamda bebeğimi kaybettim 1,5 ay sonra 5 in altına düştü kanaman oldukça düşer zamanla dur 2 ay normal demişti
Bebebebe Bsr_ozl ya brnde korktum kürtajın ertesi günü düşer falan sanıyorum. değerime bi baktım hala 4 binlerde 😥
Mervemelisa40 Hemen düşmez benim iki ayı bulmuştu normal seviyeye inmesi bundan 4 sene önce kürtaj olmuştum kalbi durduğu için.
Bebebebe Mervemelisa40 allah sağlıklı şekilde nasip etsin bizlere inşallah. kanamam devam ettikçe düşcek o zaman
Happykariner Bebebebe benim ki hiç olmadı desem inanır mısınız ? Hiç kanamam olmadı hasta bezi sarmışlardı zaten anestezi altında olduğu İçin hiçbirşey hissetmedim Eve geldim o gün akşam çıkardım attım sonra da kan gelmedi . Vakumla yapıldığı İçin bütün kanı çekiypruz dedi doktorum baya az geldi benimki yani
Bebebebe Anneolmayahasret iyi ozaman yaa bu doktorlar insanı korkutmaktan başka bi işe yaramıyo. ne adam gbi bişey söylüyolar ne yönlendiriyolar.
ozgei Ben de 2. Kurtajimi 2 gun once oldum sadece ilk gun kanamam oldu. Bu normal mi??? Ilkinde 4-gun adet gibi sürmüştü ve icimde acı hissi vardi… bunda o his yok ve kanama yok, hafif kasik ağrım oluyor ilacla geciyor… normal degil mi bu?????????
Bebebebe ozgei canım bende de ilk dört saat çıkamazsın hastaneden kanaman olur müdahale gerekir diye korkuttular ama ben bir saat bekledim imza atıp çıktım. hiç kanamam olmadı leke leke oldu. sonraki günler adet kanamasından biraz daha az şekilde devam ediyo. bnce sende de korkulcak bişey yokk. korkma. foşur foşur kanarsan hemen gel dediler bana
Anneolmayahasret Bebebebe doktora gerek yokki canm beta icin arada git git ver kan dusup dusmedigine bakarsin