feamtrmea haftadayım hareketleri hissediyorum ama resmen kasıklarımda hissediyorum bukadar aşağıda olması normal mi ki🤔
Hope8 feamtrmea kasıkta hissedebilirsin cok normal. Bende 17+3 deyim bende hissediyorum göbek deliğimin sağ tarafında ama anlayamıyorum sen nasıl anladın ? Bağırsak veya nabız olmadığına eminim
feamtrmea Hope8 elimi koyunca hareketleri hissediyorum normalde gaz problemim çok olurdu bu öyle bi hareketlilik değil bildiğin bebe kıpırdanıyo😄