aytaj96 iyi akşamlar hanımlar kaç gündür uykularım kabusa döndü ağrıdan 32 haftalık gebeyim ilaç kullanmayada korkuyorum bebege zarar olur diye karantin yuzunden doktorada gitmeye korkuyorum hastalik falan gecer diye napcagimi şaşırdım tum sinirlerimi bozdu agri bogazima kulagima falan vuruyor esasen aksamlar basliyo yerime uzaninca basina gelen oldumu ne cozumu onerirsiniz hangi ilac kullana bilirin agri kesici tuzlu karbonatli suyla qarqarada yapyorum faydasi yok 😪
Cigdemanne_01 aytaj96 ben çok çekmedim diş ağrısı ama geçen gece dişim o kadar çok ağrıdı ki sabaha kadar ağladım ağrıdan 😖 dişime karanfili ezdi eşim onu koydum diş etine ve dişimin üstüne 10 dakika falan tuttum onu öyle uyuştu biraz sonra eşim tekrar 3 tane daha ezdi bi 10 dakika daha tuttum ağzımda sonra 1 su bardağına 1 tatlı kaşığı tuz koydum gargara yaptım dişim uyuşana kadar uyuştu öyle rahatladım biraz. Sarımsak koyabilirsin ben sevmediğim için koyduğumda fazla tutamadım ağzımda ama etkisi oluyormuş babamda hep sarımsak koyar ağrıyan dişine. Onu da deneyebilirsin canım. Birde buzlu kompres yapabilirsin yanağından. Başınada masaj çok zor Allah yardımcın olsun he birde ağrısı kesici olarak panadol içebilirsin
Duduars aytaj96 Çok gecmis olsun ben karanfil yagi aldim kullandim oymus daha da olmadi cok sukur kullan derim zararda vermiyor direk kesiyor agriyi
_Mrv_ aytaj96 karanfil yağı uyuşturur ezcanede var ama hamilelikte kullanılır mı bilemiyorum, buz kompres yapabilirsin.
Hilayy Bence bir doktora danışın, bende evde geçirmeye çalıştım fakat apse yaptı ve diş enfeksiyonları bebeğe geçebiliyormuş şuan antibiyotik kullanıyorum ve sizi o kadar iyi anlıyorum kii günlerce uyumamıştımm inanın hiçbir şey fayda etmiyor