Kızlar merhaba bu ikinci gebeliğim benim 33+6 günlükken sabah kalktığım da sancim vardı ilk oğlumu hastaneye gittiğimde sancim cikinca suni ile doğurdum 38. Haftam da ama bu oyle olmadı bu hamileligimde evde geldi sancim erkenden direk anladım 3 dk 1 geliyodu gittim hastaneye direk nst de 80 100 cıktı 3dk1di yine erken olduğu için haftan küçük dedi serum iğne ve ilaç verdi doktor yattim bi gün çıktım ama suan da 34+4 günlük oldum ilacı devam ediyorum günde 3 kere ama ayaklarım dehşet şişti yürüyemiyorum bile hastanede yattigim günden beri acaba böyle şiş bu ilacı kullanıp böyle sorun yasayan varmi normalmi salı günü gidicem tekrar kontrole ama aklıma takıldı bide sanci durdurulunca bidaha gelmiyomus ya da geç geliyomus varmi böyle bisey yasayan uzun oldu kusura bakmayın lütfen cevap veren olursa teşekkür ederim