musti28 Tatlis arada bir mola verip yürürsen biraz zorlamaz cnm oturmaktan ayaklar şişiyor birazda kasıklara baskı yapıyor
Misssimsek Tatlis sık sık mola verirseniz sorun olmaz bence ama doktoruna danismanda fayda var bence onun fikri almadan yola çıkma derim
Elifhusnam 32 haftaligim 1bucuk saatlik deniz otobüsü yolculuğunu korkarak yaptım sizin yerinizde olsam yerimden kıpırdamam heralde😁 her an doğum başlar korkusu🤭