Sweetmerve Güzel anneler 29 haftalık hamileyim 2 öğün yiyorum meyve yiyorum çok şişkinlik oluyor canım bişey istemiyor sizde durumlar nasıl 😞
Gonay Sweetmerve aynı sorun bndede var.hamile kalmadan da cok olurdu şmdılerı ıyıce arttı.haftamız aynı sızınle.doktorum gaviscon surup verdı onu ıcıyrm arada bır de hergun mutlaka soda ıcıyrm ıyı gelıyor
BabyD Sweetmerve ahh ben neler cektim hala da cekiyorum ama mide koruyucuyla bayaa azaldi. Tavsiye ederim
SevilayBayram Genelde akşamları oluyosa bu şişkinlik çok geç yememeye bakın ve akşam yemeğinden snra ağır bişeyler yemeyin