EsraOsman bende 32 haftalik hamileyim bazen diyorum ki dogum sekline bebek karar verecek her sey normalse aciklik varsa kendiliginden olur zaten dogum sonrasi daha rahat ederim bazen de bunyem cok zayif dayanabilir miyim sezeryan icin zorlasam mi olsam mi diyorum bu sefer dogum sonrası toparlanma sureci daha gec olacagi icin korkuyorum normal dogumda ikinmaktan kesilmekten korkuyorum bir an once bebegime de kavudmak istiyorum o kadar karisik bir durumdayim ki esime de her zaman ben nask dogurcam diyorum icini ferah tut Allah buyuktur diyor, diyoruz ama korkuyorum iste:((((