Edayavuz canım bende 12 haftalıkken kontrole gittiğimde erkek demişti 16. haftada kız olduğunu söyledi şok olmuştuk. Erken yani tahmin için birde benim doktorum etrafta söylediği cinsiyet erken olsa bile doğru çıkıyor diye bilinen bi doktor ama bizde tutmadı😀şimdi minnak kızımla 35 haftalık olduk çok şükür 😇😇