Merve10 canım sıkma canını.her bebekte kalp deliği var,sonradan kapanıyor.kapanmasa dahi tek bir anjio ile sorun çözülür.oglum kalp hastası ve ameliyat olacak ve süreçleri az çok biliyoruz.down ise çoğunda yanılma payı var inşallah sapasağlam doğar, yine sen demişsin ne gelirse Allah’tan sen dua et kardeşim 🌸