Elifimm219 Merhaba arkadaşlar 34 haftalık gebelikte sağ ayakta ağrısı olanlar oldu mu acaba , yada şuan bu durumu yaşayan var mı agliyacak kadar çok ağrım oluyor malesef aranızda bu durumu yaşayan var mı? Kramp değil belden aşağıya doğru oluşan bir ağrı 😢
_2prensesannesi_ Elifimm219 bende 34 haftalığım basindan beri ara ara oluyor cok kotu bi durum yuriyemiyorum bile bazen magnezyum eksikliğinden diyor doktorlar ama bilemiyorum caresi yok malesef 🤷🏻
Zemine Elifimm219 evet canim aynen bende oyleydim kasiklara agri duwuyor ondam oyle doktorum bama magnezyum yazdi onu icdim bir kurs
Bulutalazinannesi Elifimm219 ay bende 34+5 deyim sağ bacağım çok fena yürümekte zorlanıyorum. Annem diyor ki kız çocuğu bacağa ağrı yapar diye. Belki de doğrudur. Oğluma hamileyken kalça ağrısından duramazdım.
DilekBodurr Elifimm219 bacak ağrılarım da oluyor sağ kasık ağrım da başladı bugün yürütmüyor bazen dinlenince bi şey yok da magnezyum içmiyordum kokusundan dolayı bugün zorla içtim artık 2 hafta düzenli içeyim de kasılmalara ağrılara iyi gelsin bari
Elifimm219 _2prensesannesi_ malesef benim ara ara değil ayakta 5 dakika durayım agriyor. İnşallah geçer bütün annelerin ağrısı sızısı 😔
Bulutalazinannesi Elifimm219 demek ki onunla alakası yokmuş 😂 ama merak etme canım şuanda bende uyumaya çalışıyorum ama bacağımın ağrısından uyuyamıyorum nereye koysam diye düşünüyorum 😂😂