Naren1 Hatice97 parodontax diş macunu kullanıyorum canım bir haftadır biraz hafifledi sızısı ve kanaması burdaki byanlar tavsiye etmişti tadı iğrenç ama işe yarıyo gibi birde gargara yapıyorum düzenli
Glcnazz10 Hatice97 tek çözüm elma sirkesi diş macunu karanfil yagi her birinden 1 çay kaşığı ufak bi fincanda karştrn dişinizi 5 dk boyunca fırçalayn ben böyle yendim hergun hastanelk oluyodm biri bna bu programda söylemişti gercektende işe yaradı sirke mikropları temizliyor yoksa bnm diş fena bi halde çekilmesi lazım dedigimi yapn kesn geçer
Esma_Ceyhan Hatice97 Bende de cok diş ağrısı var diş etlerim kıpkırmızı yediğim ictigimden hiçbişey anlayamıyorum artık ben çözümü 1 cay bardağı ılık suya 1 çay kaşığı karbonat ve 2 çay kaşığı tuz ile gargara yapmakta buldum tavsiye ederim bu arada 11+3 üm ama bu sorun erken başladı
D3ryaoz Karanfil yağı benimde öyleydi 1 ay çektim sabaha kadar uyuyamıyordum pek inanmadm aldım ohh bee dedimm
Degisken Bu postu okurken benimde dişim ağrıyor. 10 dakika önce de karanfil yağı ile uyuşturdum. Ama etkisi geçiyor hemen. 3 ay önce de olmuştu bende bu ağrı.kalsiyum magnezyum içeren vitaminimi daha düzenli içtim ve düzelmişti şimdi yeniden başladı.