caglanurr Arkadaşlar iki gündür göbek deliğim ağrıyor hamileliktenmi bilmiyorum ama ağır bişey kaldırmadım hiç bişey yapmadım ama niye böyle bilmiyorum yada göbeğimmi düştü acaba 15+6 haftadayım doktora ulaşamadım fikri olan varsa yardımcı olabilirmi
_Mrv_ caglanurr büyük bi ihtimalle büyümeden kaynaklı ağrılardır epeyce geriliyo göbek deliği çevresi, damar çekilir gibi acıyo
Selen2688 caglanurr bende o haftalarda çok çektim canm batma bile oluyodu geriliyo karın ondan bir de sadece soda çok iyi geliyodu bana
Eliftmzkrkmz caglanurr arkdşımda aynı durumu yaşadı bi problem yokmuş normalmiş ama yinede doktorunuza görüşün isterseniz