Merhaba,
Reglim 3 gün geçince hamilelik testi yaptırdım. Beta hcg değerim 51 çıkmıştı. kontrol için doktora gittim ve tekrar test yaptım. Beta değerim 249 çıktı. Doktorum değerin 2 günde bir ikiye katlandığını ve benim şuanda 2000lerde olmam gerektiğini belirtti bu yüzden pazartesi tekrar kan testi yapıp takip edeceğiz. Merak ettiğim kimyasal gebelik ne zaman belli olur? Reglim şuan 13 geçmiş durumda. Acaba çok küçük olduğu için mi değer düşüktür yoksa kimyasal gebelik midir?