Yaseeeeemen Arkadaşlar ben 31+2 haftalığım rahmimde çok baskı hissediyorum ayağa kalktığımda sanki doğuracakmış hissiyatı var çok ayakta duramıyorum sizde de var mi?
Cigdemveminik Yaseeeeemen bmde 33. Haftadym 32 de doktrm bebek doğum pozisyonunu almş ayakta kaldğında baskı hissi ve ağrı olabilir normal demişti
Yaseeeeemen Cigdemveminik canım daha bunun 38 39. Haftası var o zamana kadar dahada büyüyecek bilmiyorum artık kendi başına çıkar mı oradan 😂gülmek bir tarafa gerçekten korkuyorum resmen tutuyorum bacak aramı birleştirip öyle yürüyorum çok korkuyorum
Cigdemveminik Yaseeeeemen ya o bendede oluyo dşardn geldğimde ayaklarımı uzatp altına yastk koyuyorm sanki çıkmasını engellicem tövbe estagfrullah😂
Yaseeeeemen Cigdemveminik Allah korusun canım ya hayırlısı ile zaman gelseydi de bi doğsalardı tontişler💕💕
Merve7534_ Benimki 2. Gebelik 1.cisinde kaslar gevşediği için asag da gibi durabiliyor muş 2.sinde bakalım doktora gidecem 3 gün sonra soracam zaten oda söyler heralde bebek doğum kanalına girmiş olmasında 🥺