Kızlar açlık şekerim biraz yüksek çıktı doktorum dahiliyeye yönlendirdi. O da bugün sonuçlarıma bakıp şeker yüklemesi istedi 75 mg. Bi kaç test daha istedi. Ben şeker yüklemesinden korkuyorum çevremde yaptıranların çoğu pişman. 7 haftalığım bu arada. Siz yaptırdınız mı?