Ozgeyuce46 tüp bebek merkezlerı mayıs ayında aktif olarak calısmaya basladı ben bu ay transfer bılr oldum hali hazırda transfer edilecek embriolarınız varsa yaptırın yoksa eger tedavıye baslamak ıcın bekleyın her gun vakalar degısıyor uzun süreç vakalar cogalırsa tedavılere tekrar yasak gelir