Erolbsr 29 haftalık gebeyim ve ilk gebeliğim alttan muayene ve dogumdan cok fazla korkuyorum bu sıralar aklıma geldikçe aglıyorum benim gbi olan var mı 🤐
M_N_R Erolbsr 27ci hafyamdayim. Bende korkuyorum.Hem normal dogum istyorum hemde icimde buyuk bi korku var.Zaman daraldikca dahada artiyo😐🙁
Wonderanne Erolbsr daha düşünme canım bunun için çok var belki de doğum anına kadar yapmayacak doktorun muayeneyi eşinle ilişki bile daha zor diyorlar muayene için dua et bol bol
Fatma2323 Erolbsr alttan muayene de korkulacak hiçbişey yok inan ilk gece ilişkiye girer gibi bi acı oluyor o kadar ve saniyeler sürüyor, bak ben 40. Hafta içindeyim bende fazla korku yok kendimi korkutmamaya çalışıyorum, sende öyle yap
Hkose_972 Erolbsr ben alttan muayenede oldum hiç acımadı gözümü kapattım 3 e kadar say dedi sayana kadar bitmişti bile o sizin elinizde olan bişey başkalarının lafına bakmayın
Erolbsr Wonderanne ya ben bide insanlardan cok etkileriniyrm kiminle konuşsam cok zor syle byle diyorlar 😑
Wonderanne Erolbsr herkese kolay sana zor olabilir sana kolay olan da herkese zor olur kimseyi dinleme beni de görümcem ısrarla sezaryene ikna etmeye çalışıyor normal şansım varsa niye denemeden sezaryen olayım ki dedim insanları dinlersek herkes her şeyi söylüyor
Wonderanne Erolbsr amin insaAllah kimseyi dinleme sadece doktorunla ve Allahla konuş başka da yol yok herkes her şeyi abartıyor çünkü
Shr1530 Erolbsr bende 23 haftalığım boskoljim bozuldu desem yeridir normal istiyorum ama korkuyorum Doğum hikayeleri okuyarak kendimi motive etmeye çalışıyorum herkes yapıyor diyorum sen neden yapmayasın