Berke bende önce kahverengi lekelenme, sonra kırmızı kan, pıhtılaşmış kan gelmışdi. Ama bebek yerindeydi. Bu kanamayla kesin düştü dedim, ama düşmemişdi. Ben bu süreçte, yani bir haftada o kadar vidyo falan izledim kii .. Ne kadar stress yapma desem de yaptım. Bütün gün o hakta düşündüm. Ama katiyyen olmaz. Hakikaten de kanaması olan ve sağlam çocuk doğuran çok anneler var. Onun için sakin ol, dinlen ve zamanı geldiyinde doktora git 😘❤️