Merhaba hanımlar 13 haftalık gebeyim doktorum best vm isimli bir kan ilacı yazdı bu akşam ilacın reçetesini okuduğumda ilacım içeriğinde folik asit olduğunu gördüm. Normalde 12 haftada folik asit kesilmesi gerekiyor doktorum tatile gittiği için hiç bir şekilde ona ulaşamadım. Bileğisin olanlar veya doktoruna sorabilecek olanlar var ise lütfen yazabilir mi ?