Gd1992 Kızlar ya korkmaya başladım bogazım gıcıklanmaya basladı hafiften sanki nefes darlıgı geldi gıbı hıssedıyorum ishalde oluyorum galıba korkmaya baslarım insallah dusundugum sey degıldır 😒
26_26_26ggg Gd1992 ateş varmı yada tat hissetmeme bunlar en büyük belirtileriymiş ya Allah korusun inş değildir ya 🙏
Gd1992 Ateş olcerımız var ama ateşim yok cok sükür ama bazen ateşte olmuyormus tad alıyorum cok sukür :(
_Mrv_ Gd1992 limonlu su, yutmadan tuzlu limonlu gargara, bi kaşık bal üstüne limon :) limon iyi geliyo boğaza özetle.