AylnTandgn Nesomer 😁😁 Biz kaşınıyoruz işte herşeye birşey bulup düşünce içine giriyoruz canım umarım tekrar geçer mide bulantın ve rahatlarsın😊
Nesomer AylnTandgn sorma valla kendim kaşındım Allah razı olsun rabbim tüm annelerimize ve yavrularımıza sağlık sihhat versin inş 🙏🏼😍
elif0690 AylnTandgn Canım o haftalar da bnde öyleydim bnm de hiç bir şikaytim yoktu sürekli tereddütlüydüm..Kafama takılınca da hmn doktora gidiyordum..Şimdi biraz daha geçti..Hareketlerini hissettiğim için daha rahatım..Çok kafana takıldığı zamn doktora git için rahtlasın..
AylnTandgn elif0690 Yalnız değilmişim yani evet bende gitmeyi çok düşündüm canım ama bidaha ki kontrole 2 hafta falan var bekleyeceğim 😊
Fulyag AylnTandgn Evet canım ben de birşey yaşadığımda hemen girip bakıyorum benim gibi yaşanlarda neler olmuş ne öneride bulunmuşlar diye ama fazla evham yapmak da iyi değil insanı çok etkiliyor biraz akışına bırakmak lazım 😊
AylnTandgn Fulyag Bende öyleyim işte canım doğru söylüyosun herşeyin fazlası zarar iyi düşünelim iyiyi çağıralım kötüyü değil 🙏😊
BetlKurtToker Beynimde 14+4 göbeğiniz çıktı mı Benim çok az belirgin normalde dümdüzdü şimdide çok az bazı 3 aylık hamileleri görüyorum bakıldıgında bile belli
Cigdem91 BetlKurtToker 14+5 olduk bizde çıkmaya başladı evet gaz şişliği değil bu seferki sanki☺☺ 2 gün önce hissettim sandım ama şimdi hiçbir şey hissetmiyorum bir şey mi oldu diye bende korkuyorum 😥
BetlKurtToker Cigdem91 o his sadece bende olmuyormuş demekki benım çok zor geçiyordu günlerim bu ara iyiyim iyi olmak bile insanı korkutuyorr ☺
SafiyeAktas AylnTandgn migdemin hafif yanmasından başka bi şeyim yok arasira bende düşünüyorum birşey oldu mu acaba diye ama sonra kafama takmamaya calisiyorum seninle ayniyiz 14+5 cinsiyetini ogrendin mi canım 😊
AylnTandgn SafiyeAktas 12+4 haftalıkken doktor kontrolümüz vardı erkeğe benzetti canım bidahaki kontrolde kesinleşicek inşallah 😊 Sen öğrendin mi?😊
Aysun2834 AylnTandgn cnm bende 14+5 im sabah bulantılarım ve göbeğim dışında hiçbir belirti yok bir aydır grmüyorum ve iki hafta daha göremiycem doktorum çok yoğun olduğu için geç randevu aldım içini ferah tut bol bol dua et verende alanda onu bize nasip eden Allah inşallah sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız
AylnTandgn Aysun2834 Zamanın çabuk geçmesini diliyorum şu kontrol zamanını hep heyacanla bekliyor oluyoruz 😊 Sağolasın canım amin inşallah 🙏
MelikeKo Bende 14+1 fakat geceden başlayan bel agrısı ve kasık agrısı var anlamlandıramadım acaba gece uyurken ters bir hareket mi yaptım korkuyorum da ne yapsam bilemedim randevum mayıs 2 sinde
AylnTandgn MelikeKo Eğer çok şiddetliyse doktora git canım 😑 Kasık bel ağrısı normal oluyor yani aslında
SafiyeAktas AylnTandgn Rabbim gönlüne gore versin Cnm😊 ben daha ogrenemedim 30 nisan da randevum var inş. Gösterir kendini 😁
Aysun2834 AylnTandgn aynen cnm hergün gün sayıyorum görücem diye daha cinsiyetinide öğrenmedim bu seferki kontrolü iple çekiyorum hayırlısıyla geçsede şu günler kucağımıza alsak 😍😍