Minnak16 az almamda doktorumun da cok etkisi var. Her gidisimde ilk isi tartiya cikartmak ve beslenme konusunda bir dunya ogut vermek. Bi gittigimde bebek biraz daha kilo alabilirdi proteginden kisma kacak muteahhitler gibi malzeme az kullanma demisti bana 🥴 1 ay icinde bu cocuga 750 gram aldirip geleceksin demisti. Gercekten de cok sukur bir ay sonra kontrole gittigimde benim kilom sabitti ama kucuk kuzum 700 kusur gram almisti 😇 o donemde ozellikle kirmizi et haslamasi, mercimek, yumurta, yogurt tuketimime daha dikkat ettim. Her gun 1 soda 1 muz hatta 3 ya da 4 muza kadar zaten tuketiyorum. Son gittigimde de ramazanda hic dikkat edememistim ama benim kilom yine sabitti bebis yine almisti aslinda ramazanda hic dikkat edemedim duzebli yiyemedim bebegin geri kalmasindan korkmadim degil demistim. Doktor da gunde 1 kilo yogurdun altina dusmuyorsan bebek asla geri kalmaz demisti. Kirmizi et, mercimek, yogurt, yumurta doktorun her gittigimde soyledigi kafama zorla zorla isledigi yiyecekler.