Bende sata göre 36 ultrasona göre 37.haftama girdim. Bu senin haftaların için baya erken. Benim 2 gün oldu 2 gündür şiş ayağım aşırı derecede hareket ederim zaten o gün gün boyu temizlik gezme Vs yaptığımdan ayakta kalmaktan oldu diye düşünüyorum. Aşırı su içiyorum su da tek başına fayda etmiyor. Bu virüsten dolayı da bahçede geziniyordum ama bu aralar kadar sık çıkmadım. Mutlaka yürüyüş yap son haftalarda bu zamanlarını çok ararsın 🐣