4 haftalık gebe iken cmv değerim pozitif çıktı avidite yapıldı düşük geldi. 6 haftalık tekrar edildi yine aynı. Şu an 11 haftalık oldu. Doktorlara göre bebeğe geçerse bebek hidrosefali mikrosefali zeka geriliği özürlü her şey olabilir… Ve hiçbir çaresi tedavisi yok. Doktorlar aldırmamı söyledi bunun bir risk olduğunu söyledi. Ama inançlarım ve bir can olduğu için kıyamazdım. Şu an içimde büyüyor. Sağlıklı mı engelli mi bilmiyorum. Hamileliğime sevinemedim her günüm zehir.. Elimi koyup bebeği sevemiyorum.. Allah benim durumumda olan tüm anne adaylarına sabır versin dayanma gücü versin… 😔