Haklısınız hep aynı gitmek zorunda değil ☺️☺️Ama ne bileyim belirtilerim hepsi geri gitdiği için keneimi kötü his ediyorum, mide bulantım, halsizlik, ağrılarım, aşermemde gidince korkdum ama yinede için rahat değil 🥺
3 bebek kaybetdiğim için endişem evhamım ne yazıkki tavan oluyor