20 haftalık hamileyim, bugün içerisinde bebeğimin hareketlerini hissetmedim. Normalde hissediyordum sık sık olmasa da. Bu haftalarda hareketleri düzenli değil biliyorum ama günde hiç olmazsa 3 4 defa hissederdim. Böyle olanlar var mı? Bazen hiç hissetmeyenler? Yoksa gerçekten telaş etmeli miyim?