momteacher Kızlar yeni hamileyim, Trabzona misafir olarak geldim, ilk kontrol için özelde hangi doktoru önerirsiniz?
ecembugra53 momteacher trabzon medicalde Osman doğan var Rize’de. Tayini çıktı oraya kendisinin cok iyi bir doktordur onu tavsiye ederim ben ona gidiyordum hep 😊
melikepervan momteacher İmperial hastanesinde Dilek Hanım 28.haftaya kadar kontrolümü yaptı(memlekete geldiğim için bırakmak zorunda kaldım).İşinde oldukça iyidir fakat biraz yoğun oluyor. Aynı hastanede Kırhan Beyi de kesinlikle öneriyorum. Yıldızlı Medicalde Özgür Hanım ve Bakiye Hanıma giden arkadaşlarım da var. Onların da iyi olduklarını duymuştum
Semam momteacher Imperialde kirhan beye gidiyorum biraz durgun fazla konusmuyo ama memnunum ben 🤭 istersen ona gidebilirsin 🤗 ama bazisi daha fazla konusan ilgilenen bekliyo oyle bi beklentin varsada karsilayabilcek baska doktor varmidir bilemem valla ama kirhan bey daha ağır duruyo 🤗🤗
Irmakkk21 Ben merkez de imperyal kirhan beye gidiyorum az ama öz konuşan ağır bir doktor. Ama dha konusakli bir doktor diyorsan aynı hastane onur bey var
momteacher Irmakkk21 şimdi merak içindeyiz yeni olunca😂 biraz anlatması bizim için daha iyi olur galiba🤔
Tgbab SerpilKaya ilgilimi hiç duy ecembugra53 şuanda medical parktamı acaba iyi bi doktormu doktorlar hep bi tuhaf
5naz ecembugra53 Osman bey mükemmel bir doktor dur kızımda o idi doktor um çok memnundum gönül rahatlığıyla gidebilir siniz
SerpilKaya Trabzon Akçaabat yeni açılan hastane 7m hastanesi Yücel Koçak çok iyi bir doktor o kadar ilgiliki kesinlikle tavsiye ederim
3461 SerpilKaya Ya bende yeni duydum sizden o hastaneyi merak ettim o doktoru muane ücretleri nasıl canım oranın
Eda_aydgdu Bende basindan beri kIran beye gidiyorum cok iyi bi doktor devlete gidiceksende numunede ufuk beye öneririm oda cok iyi
SerpilKaya 3461 canım çok iyi bir hastane ve doktor işinin hakkını veriyor gerçekten muayne ücreti 215 tl cnım
3461 ecembugra53 Oraya en son gittiğimde 200 dü demek o da artmıs ne yapıyolar sanki 5 dakıka ıcın bu kadar para🙈
ecembugra53 3461 aynen BiZede cok pahalı geliyor 5 dak bakıyor bitti 😅🤷♀️ Yapacak bişey Yok ben hem ÖZele hem devlete gidiyorum eşimde bebeği görsün diye merak ediyor 😊 bebeği izlemek cok güzel diyor heyecanlanıyor saolsun herseyde Yanımda olıyor