Tüp bebek tedavisinde kullanan var mı
Evet kullandim
Dumannn menopurla beraber kullandım sen ne için neyle kullandın canım
baby3_ gonal f 450 ile kullandim canim
Dumannn kaç yumurtan toplandı canım
14 igneleri sadece 7 gun kullandim