Asya1453 Arkadaşlar 19haftalık hamileyim. Bi arkadaşım da aynı benimle günlerde. O bebeğini hissettiğini söyledi ama ben hiç hissetmiyorum. İlk hamilelliğim. Hissedilince nasıl anlaşılıyo tam olarak anlaşılıyo mu merak ediyorum 🙈
Sabrszanne3535 Asya1453 ben ilk 22 haftada hissettim sanki içimde bisey yüzüyor gibiydi ilk tekmesini de 24 haftada hiseettm
Sedaekici Asya1453 bende 19. Haftamdayım minik minik pıtpıtlar yoğunlaştı canım. Eskiden karınca yürümesi gibiydi
Merve12 Asya1453 bende 18 haftaligim ama hala hissetmiyorum ve sabirsizlaniyorum hadi artik bebeeegiiim ☺🤰🏻👼🏻
deletedmom351 Tam tekme hissedilmez seyirme şeklinde minik minik pıtlar 😂 Bazen anlayamazsınız bile o derece az olur ama zamanınız gelmiş bu haftadan sonra iyice hareketlenir.