Canım benim de lekelenmem oluyordu, 5+4te doktora gittim keseyi gördük hiçbir sorun yok dedi. Kanama alanı falan da yok ama lekelerimi söyleyince bundan verdi. 5 gündür kullanıyorum sabah akşam oral yolla kullanıyorum. Ben bir yan etki hissetmedim. Sadece ilk gün biraz uyku yaptı o kadar 😂🙈ilacı kullandıktan sonra lekeler biraz artar gibi oldu ve azalarak neredeyse bitti diyebilirim. Belki de içeridekileri önce attırıyor olabilir. Kullandığın sürece için rahat olsun.