Ebru1919 15 haftalık olduk kızlar bungün sol kasığıma iğne batıp çıkıyor bende korkuyorum iki gün önce gitmiştik doktora bişey yoktu yaşayan var mı
selin4141 Ebru1919 regl döneminde misin kuzum hamile olmama rağmen her ay regl dönemimde ağrı yaşıyorum
Nurhanipek Ebru1919 aynen ben de 15 haftalık oldum aşırı sol kasıkta batma ve sancı var ara ara giriyo fazla sürmüyo 😔 haftaya randevum var korkuyorum yaa sol tarafta şişik gibi biraz azıcık sağ tarafa göre yani ☹️ Sizdede azda olsa sağ tarafa göre şişlik varmı
Sentrk selin4141 normal canm benim o donemlerde rahmimde sanki bicak saplar gbi igne batar gbi agrilar oluyordu ilerleyen haftada geciyor
Mutlubirmoom Bebek içerde büyüdükçe rahim de büyüyor canım. O yuzfrn rahim genişleme yaşadığı için cocuk içerde baskı yapıyor o da rahim agrısı ve Kasık agrısı oluyor. Bende de oluyordu doktorum oyle souledı yani korkmana gerek yok
Kalp Mutlubirmoom inşallah öyledir devamlı olmuyor ara ara oluyor tedirgin oluyorum haftaya kontrolüm var inşallah hayırlısıyla 🤲