Gulsahim https://imgyukle.com/i/CRBpzG Arkadaşlar 50 mg da açlık ilk önce 81 çıktı sonra da şekeri içtikten sonra 148 çıktı sizce normal mi. Yardımcı olur musunuz
Adaaaa Gulsahim canım benmde 50 lik de 142 cıkmıstı sonra iki gün sonra 100 içtim yüksek diye onda normal cıktı sizede aynısını yaparlar büyük ihtimal
Gulsahim Adaaaa galiba canım öyle bişry olacak ama onu içmek çok sıkıntılı 😔 100 lük içmeyi düşünemiyorum.. Gerekli bişey olduğu için mecburen yapıcaz artık kuzum