Selam kızlar, çoğunuz biliyorsunuzdur hurmanın doğumu kolaylaştırdığını. Benim erken doğum riskim vardı, 36.haftaya geldik bi risk kalmadığını söyledi doktorum. Sorum şu, hurma yemeye ne zaman başlanmalı? Daha önce deneyen veya çevresinden fikri olan varsa cevaplarını bekliyorum🙏