nazli-52 Kızlar bişey sorucam şimdi 32 haftamda rapora ayrıldım. Devlet ödemeyi rapor tamamen bitince mi yapıyor yoksa aylık maaş gibi yatırıyorlar mi. Bilginiz var mı
Eliftmzkrkmz nazli-52 doğumdan snra sgkya bildiriyosnuz 1 hafta içinde 8 haftalık ödemeyi alıyosnz. Doğumdan snraki 8 haftayı işe başlayınca alıyosnz.
Smyy06 nazli-52 aa bunu bilmiyordum ben 32. Haftada rapor alıp izne ayrılınca maaş yatmıyor mu doğuma kadar
Eliftmzkrkmz Smyy06 hayır yatmıyor. 2 ay ğcret almayıp doğumdan snra bildriince 10 iş günü içinde hesabınıza yatıyor
nazli-52 Eliftmzkrkmz ben yanlis biliyorum o zaman ayrı olarak doğum parası ödenmiyor. Raporlardan alınan para doğum ucretiolarak geçiyor. Ben doğum parasını ayrı sanıyordum
Irmakkk21 Bende bugün heyet raporuna ayrildim 32 haftama kadar onun da ödemesi çok mu sonra yapılıyor acaba
aliata-1820 Irmakkk21 heyet raporları bir sonraki ayın 8 ile 14 ü aradındayatıyor e devletten sahış sorgulamadan bakabikirsiniz