Ya bilmiyorum açıkçası sadece sormak istedim bütün belirtileri yaşıyorum kasıklarım yumurtlamadan beri sancılı geçiyor bıçak saplanıyor sanki batıyor gibi şişkinlik gaz aşırı uyku ve geceleri çok acıkmaya başladım Buda beni düşündürmüyor degıl ama tabi bilemiyorum 😊