ecembugra53 Rabiast saglıkla bebeğini kucağına al inş canım 😊 ben Ekim doğumluyum Allah’ın izniyle 😊 Doğum yaklaştıkça dua ediyorum sunu önerebilirim cok faydası var inşikak süresini okuyun yürüyüş yapım hurma yiyin evde egzersiz ler yapın dua edin bol bol 😊
Gul-08 Rabiast benim de 16 Haziran 😊 10buçukta spinal sezaryen olacağım, son günler geçmek bilmiyor, son son çantama koyacaklarımı planlıyorum nescafe, komposto, kuruyemiş gibi.Bir de bi kaç gündür göğüslerim yara olmasın diye zeytin yağı sürüyorum
Gzdkskn 15 Haziran bizimdr inşallah 🤲 şu an tek korkum ameliyattan çıkınca kuvöz e girmeden sağlıklı bir şekilde kucağıma alabilmem rabbim herkesi yavrusuna sağlıcakla kavuştursun🤲
Eylulikraninannesi 17 Haziran’da planlı normal doğum yapicam tabi öncesinde gelmezse beyefendi 😊 gününü bilmek çok heyecanlı 🥰
Hati_3434 Eylulikraninannesi benimde 17 haziran gununu bilmek birazda stres yapiyor heyecan artiyor 😍 nerde olcak dogumunz
Hati_3434 Eylulikraninannesi benmde ist bezmialem de kısmetse, hala genel mi spinal mi karar veremedim 😊
Gulsah4241 Rabiast bizde 16 Haziran bu benim 2. doğumum olcak biraz korku biraz heyecan var tabi kızımla ilgilenmekten pek aklıma gelmiyor doğum ☺