cnntylmz Kizlar kürtaj olali 50 gün oldu ama olamadim . Cuma gunü kan verdim pazartesi cikacak saglik ocagi oldugu icin. Ama evde test yaptim negatif.son adet tarihim kürtaj oldugum gun mü oluyo arkadaslar basina gelen varmi
mlsmrtgl cnntylmz Doktorunuz söktürücü yazacaktır . Ama 50 gün az bi süre değil . Ben 35. Günde tarlusal ilaç kullanarak olmustum . Doktorum yazmıştı
Selin17 cnntylmz evet son adet tarihin kürtaj olduğun gün sayılıyor canım.. çok uzun bir süre ama bence doktora görün, bende kürtaj oldum, 32. Gün adet olmuştum 🤲🏼 Geçmiş olsun canım
mlsmrtgl cnntylmz ben olacakmış gibi oluyordum ter basıyordu sancı giriyordu ama yok vücudum çok gergin patlatacak gibiydim . Doktora söyledim ilaç yazdı söküldüm ilaçtan sonra