Kızlar dün Cerrahpaşa'ya gittim detaylı için Prof ali bey bebeğimin kalbinde nokta kadar kireçleme nokta gibi birşey olduğunu söyledi başka da çok şükür birşeyimiz YÖK böyle bir durumu yaşıyann var mı sizce kötü birşey mi ? Tam açıklama yapmadı bana dediği şey senin yüzünde ben var ben sana kansersin diyemem dedi böyle örnek verdi.