Mrvaklynr bilmiyorum ki doktorum beni pek tatmin etmiyor çok konuşmuyor değiştireceğim , sorularıma cevap alamıyorum hiç ondan sürekli kafam karışıyor… Kese neden görünmüyor diyorum olabilir bunlar diyor. Kanama neden oluyor ki kese etrafında kan var mı diyorum olur bunlar ilk üç ay diyor… Herşeye olabilir diyor bende cevaplarimi kendim bulayım derken saçma sapan şeyler bulabiliyorum o yüzden soruyorum burada ilk gebeligim olduğu için pek bilgim yok 😄😄