Elifaltn Plasentam rahime yakın olduğu için doktorum 38. Haftaya girdiğimde sezeryan yapacak ve ne olur ne olmaz diye Ciğer iğnesi vuracakmıs bununla ilgili tecrübesi olan annelerimiz var mı veya önerisi olan çok korkuyorum 😞
Gamzedngdn Elifaltn tecrübem yok kuzum ama Allah yardımcın olsun göz açıp kapayana geçer inşallah birşeycik olmaz Allahın izniyle korkma teknoloji bilim çok ilerledi kucağına alır gelirsin evine inşallah 🤲
Twinksmom Elifaltn Ben oldum 28. Haftada ciğer geliştirici 24 saat arayla birer doz kalçadan anlamıyosun bile takılma hiç ne güzel haftan ileride ben dua ediyorum yeterki 36 ları göreyim diye😊
Degisken Elifaltn ben sizden 3 gün sonra doğurmuştum 3.5 kiloydu . Ciğer geliştiriciyi acaba kilosu falan az mı ki vuruyor dr ‘unuz?
Elifaltn Twinksmom allahım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah😊🙏🏻 Çok sağolun desteğiniz için