Kizlar dogum yapali 16 gun oldu. Once kanama kesildi gibi oldu sonra yeniden basladi ama kirmizi degil kahverengi akinti gibi yaninda da simdi pıhtı dusuruyorum ufak ufak normal mi? Pihtilar siyah renkte. Kucukler ama daha once olmuyordu baska sıkıntı yok doktoruma ulasamadim. Baska bir yere mi gorunsem.😔