Adv ben ilk dogumumda oleydim sag ayagima sanko biri bicak sapliyordi istemsizce ziplatiyodu beni 😀 dr magnezyum verdi ama asla ise yaramadi dr her gittigimde al artik bebegi diye yalvariyodum haksizda degilmisim bebegin ayari sinirlere baski yaptigi icin ole kramp giriyormus. Magnezyum bile kar etmiyo anlicaginiz.