8gunes-yildizi 8 ayımın içindeyim ve ne yüzümde nede ekstra bir yerimde çıkmadı. İnternette yer alan kafein sigara şu bu çoğaltır, şöyle böyle beslenin denen her duruma dikkat ederken inadıma çoğalan lekeler şu an durmuş durumda :)))) güneşe de çıkıyorum güneşleniyorum da.. kafaya taktığım dönemde bi sürü doktora da gittim, kortizon dahi kullandım. Internette iyi geliyı denen kremleri de denedim hepsi boş. Tiroid konusunda hiç bi doktor uyarmadı baktırmadım da ama zatwn şu an bi sorun yok. Yüz kısmı benimde en takıldığım yerdi şükür ki çıkmadı. Çıksa şu an takılırmıyım sanmam :) bence sizde çok takmayın siz her halinizle güzelsiniz